On Sun, 2008-11-02 at 14:31 +0200, spiros wrote:
> O/H Nikos Alexandris έγραψε:

> Yπάρχουν διάφορες λύσεις για όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί. Και φυσικά
> υπάρχει μεγάλη διαφορά στο η διανομή να είναι τελείως ανέτοιμη και η
> διανομή να μην παίζει σωστά σε μερικά συστήματα. Νομίζω ότι καλό είναι
> να μην παρασυρόμαστε και  βγάζουμε λάθος συμπεράσματα. Αφού ο φίλος
> σου εχει αντιμετωπίσει προβλήματα καλο είναι να γράψει στο forum μας
> ώστε να τον βοηθήσουμε.

Ναι Σπύρο, έχεις δίκιο... όλα (σχεδόν) λύνονται. Ο φίλος μου όμως είναι
πολύπειρος και τα γνωρίζει όλα αυτά.

Περίμενε όμως (αυτός), όπως και εγώ ότι σε μια νέα έκδοση δεν θα
δημιουργηθούν τέτοια προβλήματα. Εν πάση περιπτώσει, μια ενημέρωση (όπως
αυτή που έκανα) ποτέ δεν βλάπτει. Προειδοποιεί όσους δεν "έψαξαν" την
επίσημη ανακοίνωση (στην οποία και αναφέρονται τα γνωστά προβλήματα).

Τώρα για το αν έπρεπε να αναβληθεί ή όχι, ήταν ένας προβληματισμός (μια
ερώτηση) και όχι "υπόδειξη".