On Κυρ, 2008-11-02 at 12:53 +0100, Nikos Alexandris wrote:
> Προς ενημέρωση: το Kubuntu 8.10 έχει ένα σωρό πράγματα "σπασμένα"!
>
> https://wiki.kubuntu.org/IntrepidIbex/RC/Kubuntu --> Known Issues
>
> Ένας φίλος δοκίμασε την αναβάθμιση από Kubuntu 8.04 σε 8.10 και
> αντιμετώπισε πάρα πολλά προβλήματα. Μήπως έπρεπε να αναβληθεί για λίγο η
> έκδοση αυτή;
>
> Φιλικά, Νίκος

Το κείμενο που κοιτάς αφορούσε την RC έκδοση και όχι την τελική έκδοση
8.10 του kubuntu. Εάν πατήσεις στα link των bugs στην σελίδα που
αναφέρεις θα δεις ότι 5 στα 7 ζητήματα διορθώθηκαν πριν την τελική
έκδοση. Δεν έχουν διορθωθεί ακόμη τα Bug #280762 [1] και Bug #278471 [2]
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/meta-kde/+bug/278471 που το
μεν πρώτο δεν είναι τόσο καυτό κατά την άποψή μου και το δεύτερο εάν και
καυτό περιορίζεται μόνο σε συγκεκριμένο hardware.

Καλή εγκατάσταση λοιπόν!
-γ

[1]
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/knetworkmanager/+bug/280762