> Στις 02 Απριλίου 2010 3:10 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis
> <simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

2010/4/2 John Nanos <nanos.j...@gmail.com>:
> το ttf-mscorefonts-installer είναι εγκατεστημένο αλλά το arial.ttf δεν
> υπάρχει στο folder freefonts

Αναφέρεσε στο /usr/share/fonts/truetype/freefont/
Στον κατάλογο αυτό υπάρχουν οι γραμματοσειρές με το όνομα FreeFonts.

Πρέπει να δεις στο /usr/share/fonts/truetype/ για το σωστό υποκατάλογο
για τις γραμματοσειρές που αναφέρεις.

Για τη δουλειά του DVD, είναι καλές και οι γραμματοσειρές ttf-dejavu,
ttf-liberation,
/usr/share/fonts/truetype/ttf-dejavu
/usr/share/fonts/truetype/ttf-liberation

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?