Σωστά τα λές Σίμο αλλά στο DVDStyler δεν μπορείς να επέμβεις και να αλλάξεις
την γραμματοσειρά μήπως πρέπει κάτι να κάνω στο αρχείο .srt με gedit ????
εάν ναί τι ακριβώς πρέπει να κάνω?????

Γιάννης

Στις 02 Απριλίου 2010 3:58 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

--
Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιάννης Νάνος