2011/7/21 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>:
> [...]
> ήταν κενό. Στη συνέχεια έδωσα την εντολή για να ανοίξει το πρόγραμμα (σύμφωνα
> με τις οδηγίες αν είναι κενό το αρχείο τότε αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα
> είναι εγκατεστημένο) όπου φαίνεται ότι το πρόγραμμα δεν είναι εγκατεστημένο.
>
> Δεδομένου ότι το PDF-Shuffler είναι μεταγενέστερο της έκδοσης 9.10, δοκίμασα
> να εγκαταστήσω κάποια πρόσθετα στο Totem-αναπαραγωγή ταινιών, για να μπορώ να
> τρέχω DVD ταινίες στον υπολογιστή μου, πράγμα που πάλι κατέληξε σε αποτυχία.
>
> Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι πήγε στραβά;

2 πράγματα φαίνεται να "πηγαίνουν στραβά". Το πρώτο όπως απαντάει
ξεκάθαρα ο package manager
είναι ότι το πακέτο λέγεται pdfshuffler ενώ εσύ ζητάς PDF-Shuffler και
pdf-shuffler. Η σωστή εντολή για
το pdfshuffler είναι:

sudo apt-get --print-uris --yes install pdfshuffler | grep ^\' | cut
-d\' -f2 > pdfshuffler.txt

Για το gstreamer αυτό που φαίνεται να πηγαίνει στραβά είναι ότι δεν
είναι ενεργοποιημένο το multiverse
repository (τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται). Δυστυχώς αυτή τη στιγμή
δεν μπορώ να θυμηθώ πώς θα
μπορούσες να κάνεις "apt-get update" με offline τρόπο, αν μπορείς να
περιμένεις αύριο θα είμαι πιστεύω
σε υπολογιστή με debian οπότε θα μπορώ να δοκιμάσω και να σου πω.

Διαφορετικά, αν κάποιος γνωρίζει μπορεί να το πει εντωμεταξύ.

> Μπορώ να βρω τα απαραίτητα πακέτα για εγκατάσταση κάποιου προγράμματος, όπως
> το PDF-Shuffler και το wine, να τα κατεβάσω σε ένα usb memory stick και στη
> συνέχεια να τα εγκαταστήσω στον υπολογιστή χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο;

Μπορείς, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να είναι λίγο ιστορία.
Περισσότερες λεπτομέρειες από εμένα αύριο.

Χαιρετισμούς,
Παντελής