2011/8/9 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

> Ευχαριστώ πολύ Παντελή για τις οδηγίες. Στο ενδιάμεσο είχα φύγει και εγώ
> για διακοπές. Επέστρεψα την Κυριακή το βράδυ και από χθες είμαι πλακωμένος
> στη δουλειά. Έτσι μόλις τώρα βρήκα χρόνο να δω τα μηνύματα μου από το Yahoo
> (για κάποιο παράξενο λόγο, από το smartphone μου έβλεπα τα μηνύματα μου στο
> google και στο hotmail, αλλά όχι στο yahoo). Τα μηνύματα τα είδα στη
> δουλειά. Όταν βρω χρόνο θα δοκιμάσω τις οδηγίες και μπορεί να ακολουθήσουν
> απορίες που θα δημιουργηθούν στη δοκιμασία (δεν ξέρω αν οι οδηγίες σου
> [...]
Αν θέλεις δες και το σχετικό blog post:
http://polytechnitis.blogspot.com/2011/08/offline-package-management-apt-offline.html<http://polytechnitis.blogspot.com/2011/08/offline-package-management-apt-offline.html#more>

<http://polytechnitis.blogspot.com/2011/08/offline-package-management-apt-offline.html#more>Το
ότι ο online υπολογιστής είναι 64-bit και ο offline 32 δεν επηρεάζει τις
παραπάνω
οδηγίες. Απλά στην εικονική μηχανή που προτείνω να φτιάξεις, θα
εγκαταστήσεις
32-bit έκδοση του ubuntu.

Παντελής