Στις 7 Δεκεμβρίου 2011 6:05 μ.μ., ο χρήστης Giannis Katsampirhs <
juankatsampi...@gmail.com> έγραψε:

> Στις 7 Δεκεμβρίου 2011 5:39 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
> geoch...@gmail.com> έγραψε:

> Όσον αφορά τα άρθρα, εγώ συνήθως τα χρησιμοποιώ ώστε να είναι πιο καλή η
σύνταξη της κλαθε πρότασης.
Π.χ. όταν λέμε... «πατάμε <gui>Αποθήκευση</gui>,» τότε ακούγεται καλά,
αλλά όταν λέμε «κάνουμε κλικ <gui>Αποθήκευση</gui>», τότε υπάρχει κάποιο
κενό στο νόημα.
μπορούμε π.χ. να πούμε «κάνουμε κλικ στην <gui>Αποθήκευση</gui>», «κάνουμε
κλικ στο κουμπί <gui>Αποθήκευση</gui>» ή