Η κάτω παύλα από όσο γνωρίζω είναι μέρος του κώδικα εμφάμισης των μηνυμάτων
και σημαίνει ότι το γράμμα που ακολουθεί υπογραμμίζεται.
Χρησιμοποιείται για να τονίσει κάποιο γράμμα συνδυασμού πληκτρολογίου ίσως
που ενεργοποιεί την επιλογή. Δεν νομίζω να έχει και πολλή σημασία
η ακριβής θέση του, αν και θα ήταν καλό να μην υπογραμμίζεται συνέχεια το
ίδιο γράμμα. Αν πχ έχουμε τις λέξεις _Είσοδος, _Επαναφορά, _Επανάληψη στο
ίδιο πακέτο, καλό θα ήταν να αλλάξει ο κάθε μεταφραστής κάποιες
υπογραμμίσεις. Σε αυτή την περίπτωση είναι καλό να βλέπουμε και τα ήδη
μεταφρασμένα μηνύματα που υπάρχουν ώστε να μπαίνουμε στο νόημα.

Για τις προηγούμενες ερωτήσεις, οι έξεις με κεφαλαία τυπικά παραμένουν με
κεφαλεία, οι προτάσεις όμως με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα κάθε λέξης,
γράφονται κανονικά με πεζά. Στα Ελληνικά κεφαλαίο το 1ο γράμμα έχει μόνο η
1η λέξη της πρότασης. Αν η πρόταση ξεκινά με πεζό, το διατηρούμε, όπως
επίσης αν μία πρόταση τελειώνει ή όχι σε τελεία, το κάνουμε κι εμείς.

Μπορείς να δεις μια γενικότερη μεταφραστική γραμμή που ακολουθείται για το
Ubuntu, διαβάζοντας εδώ:
http://wiki.ubuntu-gr.org/Translation
http://wiki.ubuntu-gr.org/Translation/Guidelines
http://wiki.ubuntu-gr.org/RecentChanges?action=fullsearch&context=180&value=transl&titlesearch=Titles

Στις 21 Φεβρουαρίου 2012 5:05 μ.μ., ο χρήστης ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <
athmakrigian...@gmail.com> έγραψε: