2012/2/21 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <athmakrigian...@gmail.com>:

> Βρήκα ένα παράδειγμα , όπως το
>

> _Leave Off
>
> Πως μεταφράζεται  ?

Για τη μετάφραση του παραπάνω μηνύματος, δε θα ήμουν σε θέση να το
μεταφράσω αν δεν ήξερα π.χ.
1. ποιο είναι το προηγούμενο μήνυμα, τα άλλα προηγούμενα, ή το επόμενο
2. τι κάνει το πακέτο που μεταφράζουμε, και ποιο είναι το όνομα
αρχείου που έχει το μήνυμα (από το όνομα αρχείου μπορούμε να βγάλουμε
άκρη)
3. τρέχουμε την εφαρμογή για να δούμε που απαντάται το μήνυμα.