Κάποτε είχα θέμα με τις επιλογές κι έπρεπε να βάλω "hex".
Νομίζω πια το network manager applet το καταλαβαίνει μόνο του.

Σε κάθε περίπτωση ρίξε μια ματιά εδώ:
https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/WirelessTroubleShootingGuide/Connections#Notes_on_WEP

Λέει να δοκιμάσεις με παύλες ανάμεσα σε συγκεκριμένα ψηφία

--
=Do-
N.AND

Στις 4 Μαΐου 2012 9:20 μ.μ., ο χρήστης modenas88 <modena...@gmail.com> έγραψε: