2012/5/7 modenas88 <modena...@gmail.com>:
> [...]
> φορητά!
>
> Μερικό output από το atheros με 12.04: http://paste.ubuntu.com/969065/
> Δεν ξέρω αν θα χρησίμευαν έξοδοι από άλλες εντολές
> /---------------------------------------------/
>
> Το δεύτερο ασύρματο (σε σπίτι), όμως, που δικίμασα προ ολίγων ωρών τελικά
> συνδέθηκε κανονικά!!! Βέβαια μετά από 4-5 συνεχείς προσπάθειες, αλλά από τη
> στιγμή που συνδέθηκε στις επομενες (επαν)εκκινήσεις ήταν ήδη συνδεδεμένο
> μετά το login.
> (άλλος ένας ευχαριστημένος  χρήστης Ubuntu/Linux :D)

Όπως αναφέρθηκε και πιο πριν, η πηγή του προβλήματος είναι στο πως να
ερμηνεύσει το γραφικό περιβάλλον (NetworkManager ή Wicd για όσους το
χρησιμοποιούν) το κλειδί/κωδική φράση (passphrase) που δίνει ο
χρήστης.
Διότι, το κλειδί μπορεί να είναι το αλφαριθμητικό 1234512345, μπορεί
να είναι η δεξαεξαδική τιμή 12:34:51:23:45.

Από την πλευρά του WiFi router, υπάρχει το ίδιο ζήτημα· το κλειδί που
δίνει ο χρήστης μπορεί να είναι κλειδή σε δεκαεξαδική μορφή, ή μπορεί
να είναι κωδική φράση. Και για να είναι το λογισμικό χρηστικό, μπορεί
να προσπαθεί να μαντέψει αν βάλαμε δεκαεξαδικό κλειδί ή απλά μια φράση
που έχει νούμερα/γράμματα που τυχαίνει να είναι έγκυρα για δεκαεξαδικό
κλειδί.

Σύμφωνα με
http://projects.gnome.org/NetworkManager/developers/settings-spec-08.html
για WEP έχουμε τα είδη κλειδιών/κωδικών φράσεων WEP:

Controls the interpretation of WEP keys. Allowed values are 1
(interpret WEP keys as hexadecimal or ASCII keys) or 2 (interpret WEP
keys as WEP Passphrases). If set to 1 and the keys are hexadecimal,
they must be either 10 or 26 characters in length. If set to 1 and the
keys are ASCII keys, they must be either 5 or 13 characters in length.
If set to 2, the passphrase is hashed using the de-facto MD5 method to
derive the actual WEP key.

Για WPA:
Pre-Shared-Key for WPA networks. If the key is 64-characters long, it
must contain only hexadecimal characters and is interpreted as a
hexadecimal WPA key. Otherwise, the key must be between 8 and 63 ASCII
characters (as specified in the 802.11i standard) and is interpreted
as a WPA passphrase, and is hashed to derive the actual WPA-PSK used
when connecting to the WiFi network.

Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με κωδική φράση που έχει χαρακτήρες άλλους
από 0-9 και A-F, τότε μάλλον πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα. Ωστόσο,
για κλειδί δεκαεξαδικό, το πρόβλημα είναι ότι μάλλον το NetworkManager
δεν μάντεψε σωστά αυτό που έπρεπε να επιλέξει, ή απλά ο router μάντεψε
λάθος από την πλευρά του.

Σίμος