Προχθες προσπάθησα να συνδεθώ στο ασύρματο της καφετέριας.

Το 1234-5123-45 δεν το δέχονταν. Ήταν ανενεργό το κουμπί "Σύνδεση" με αυτό
το 12-ψήφιο κλειδί.

Και ενώ "συνδέθηκε" με το 1234512345 και με Ubuntu 12.04 και με μακ, στην
πράξη δεν είχε δίκτυο. Ενώ *ταυτόχρονα* με ένα τρίτο φορητό με γουίν υπήρχε
σύνδεση με Διαδίκτυο.

Δυστυχώς δεν έχω κάποιο wifi adaptor... αλλά μπορώ να δοκιμάσω από αρκετά
φορητά!

Μερικό output από το atheros με 12.04: http://paste.ubuntu.com/969065/
Δεν ξέρω αν θα χρησίμευαν έξοδοι από άλλες εντολές

Το δεύτερο ασύρματο (σε σπίτι), όμως, που δικίμασα προ ολίγων ωρών τελικά
συνδέθηκε κανονικά!!! Βέβαια μετά από 4-5 συνεχείς προσπάθειες, αλλά από τη
στιγμή που συνδέθηκε στις επομενες (επαν)εκκινήσεις ήταν ήδη συνδεδεμένο
μετά το login.
(άλλος ένας ευχαριστημένος  χρήστης Ubuntu/Linux :D)

Στις 5 Μαΐου 2012 12:10 μ.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
stavros.daliakopou...@gmail.com> έγραψε: