Σε λίγο έρχεται το κείμενο.
Βασικά αυτό που επισήμανε ο Σίμος για πυρήνα Linux, ναι μεν είναι το σωστό,
αλλά αν δεν είναι και λάθος έτσι όπως το ξεκινάω θα προτιμούσα να το αφήσω
έτσι, γιατί το να μιλήσω για πυρήνα από την πρώτη παράγραφο θα τους κάνει
να φύγουν τρέχοντας. Απευθύνομαι σε εντελώς άσχετους. Και σε εκείνους που
τους λέω browser και μου λένε "τι είναι αυτό;"... "Πελάτης Ηλεκτρονικού
Ταχυδρομείου" και το μυαλό τους πάει στα ΕΛΤΑ.
Ήδη ότι λέω θα τους φανεί πολύ δύσκολο...
Παντελή, από ξένες γλώσσες Αγγλικά. Λες να έβρισκα κάποια ευκαιρία στον
ξένο τύπο και από απόσταση; Χμμ θέλει ψάξιμο.
Σε λιγάκι θα το έχετε ολόκληρο. Και πάλι αν δείτε κάποια πατάτα μου λέτε

Στις 18 Μαΐου 2012 9:25 π.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε: