2012/5/18 Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <iefstath...@gmail.com>:
> Εμένα τώρα πιάνει 5,5GB από τα 20 που έχω δώσει.
> Μιλάμε πάντα για το σύστημα και όχι για τα αρχεία (/home).

Γύρω στα 5G νομίζω είναι μία καλή εκτίμηση. Μιλάμε για τυπικά desktop
συστήματα και όχι "πετσοκομμένα" με διάφορους τρόπους.

Αν πει κάποιος χρήστης windows ότι είναι πολλά, μπορείς να απαντήσεις
ότι σε αυτά συμπεριλαμβάνονται αρκετές εφαρμογές που δεν έρχονται
μαζί με τα windows (π.χ., LibreOffice).

Φυσικά μπορεί να πάει και όσο κάτω θέλουμε. Με Linux From Scratch είχα
linux με 5MB (ίσα-ίσα να τρέχει ο apache) και για το ηλεκτρονικό ρολόι
με linux η IBM νομίζω είχε ακόμα μικρότερο σύστημα (640k πυρήνας
και δε θυμάμαι πόσο ήταν το υπόλοιπο).

Χαιρετισμούς,
Παντελής