2012/5/18 Εύα Πακάκη <epak...@gmail.com>:
> Εμένα πιάνει 11 κάτι, μαζί με προγράμματα όμως κλπ, έχω πολλά εγκατεστημένα.

Ναι και προς τα πάνω φυσικά πάει όσο θέλεις, αλλά το καλό ειδικά των διανομών
που είναι βασισμένες σε debian, είναι ότι σου δίνουν τα εργαλεία ώστε
η εγκατάστασή
σου να μη μαζεύει πακέτα που δε χρειάζεσαι (συνήθως
build-dependencies, documentation
που δε θα διαβαστεί ποτέ και πακέτα με debug information).

Και 40G να είναι μία εγκατάσταση, αν είναι χρήσιμα 40G τότε φυσικά
κανένα πρόβλημα ;)

Χαιρετισμούς,
Παντελής