2012/5/19 Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <iefstath...@gmail.com>:
> Αν και είμαι σε άλλη διανομή, υπάρχουν άτομα του περιβάλλοντός που που
> χρησιμοποιούν Ubuntu 12.04.
> Σε 2 από αυτά με το που κάνανε καθαρή εγκατάσταση 12.04, εμφάνισε
> προβλήματα.
> Στον έναν όταν δούλευε το Thunderbird και στον άλλο κάτι στο Gnome-Shell.
> Επειδή δεν παρακολουθώ το forum, έχει κάποιος παρόμοια προβλήματα;
> Βέβαια η ερώτηση είναι πολύ γενική χωρίς περισσότερα στοιχεία, αλλά και εγώ
> αυτό το feedback έχω λάβει.
>
> Αν δεν θέλουν να αλλάξουν διανομή, να τους πω να ξαναδοκιμάσουν την
> [...]

To Thunderbird μπορεί να αντιμετωπίσει πολυπλοκότητα όταν βάζεις
πολλούς λογαριασμούς,
οπότε δίχως περισσότερα στοιχεία δεν είμαστε σε θέση να διαπιστώσουμε
το πρόβλημα.
Δεν έχω ακούσει για κάποιο πρόβλημα, και αν πράγματι είναι πρόβλημα,
είναι μάλλον γενικό στο Thunderbird.

Για το GNOME Shell, είναι καλό να αναφερθεί πως έγινε η εγκατάσταση
(π.χ. ήταν από PPA;).
Τυπικά αν υπάρχει πρόβλημα, αυτό θα είναι με την υποστήριξη 3D στην
κάρτα γραφικών.
Εδώ προτείνουμε να δοκιμάσει ο νέος χρήστης τα βασικά που προσφέρει
μια διανομή, τουλάχιστον στην αρχή,
και μετά να προχωρήσει σε κάτι άλλο. Έτσι θα γνωρίζουμε αν το πρόβλημα
είναι στη βασική διανομή ή ειδικό στα νέα πακέτα που μπήκαν.