> Μερικά προβληματάκια που συνεχίζουν στην νέα εγκατάσταση:
>
> 1) όταν ανοίξει το pc εμφανίζεται ένα πινακάκι με τον update-notifier που
> γράφει: "Η ανίχνευση της υπηρεσίας δικτύου απενεργοποιήθηκε. Το τρέχον
> δίκτυό σας έχει domain. local το οποίο δεν συνιστάται και είναι
> ασύμβατο με την εύρεση υπηρεσιών δικτύου Avahi. Η υπηρεσία
> απενεργοποιήθηκε".
> Οι ενημερώσεις όμως του λογισμικού γίνονται κανονικά.

Σιγουρέψου πως η εγκάτασταση έγινε εντάξει. Για παράδειγμα, εκτέλεσε την
εντολή:

sudo apt-get install ubuntu-desktop ubuntu-minimal ubuntu-standard

Αυτό θα εγκαταστήσει τα εξαρτώμενα πακέτα που λείπουν (αν λείπουν).

Αφού αναφέρει το avahi, έλεγξε αν είναι εγκατεστημένο το avahi daemon:

sudo apt-get install avahi-daemon avahi-autoipd

2. Σχετικά με το σφάλμα για το γραφικό:
> "error no operating system" και "εσωτερική βλάβη του gnome schell"

* Ίσως τα σφάλματα που σου εμφανίζει να έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι
δεν έχει αρκετό ελεύθερο χώρο (βλ. #4)

* Επέλεξε το ubuntu unity 2D:

[image: Inline images 1] <https://imgur.com/6RN9U>

> 3. Όταν δουλεύω ένα πρόγραμμα που χρειάζεται μάλλον αρκετή μνήμη, όπως
> π.χ. το Rhythmbox, μου βγάζει αρκετά συχνά "εσωτερικό πρόβλημα" στο Gnome
> και στέλνω apport-gtk.

Δεν έχεις αναφέρει τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή. Για παλιό υπολογιστή
(<512mb μνήμη και παλιότερο από dual core) συστήνουμε συνήθως το γραφικό
περιβάλλον ubuntu 2d (ή το Lubuntu που είναι αρκετά πιο λιτό).

Για το rhythmbox, απενεργοποίησε το "watch my library for new files"

[image: Inline images 2] <http://i.imgur.com/Q0LSu.png>

> 4. Επίσης, μου βγάζει ότι δεν υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος για να
> κάνει τα αυτόματα αρχεία ασφαλείας. Έψαξα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω πως
> μπορείς να αυξήσεις τον αποθηκευτικό χώρο.

* Κοίταξε αν υπάρχει αρκετός ελεύθερος χώρος στο δίσκο με την εντολή:

df -h

* Επίσης κοίταξε μέσω του προγράμματος "Disk utility" (ή palimpsest στο
τερματικό) αν αναφέρει κάποιο πρόβλημα στο SMART data του δίσκου. Τα
προβλήματα είναι σημειωμένα με κόκκινα γράμματα:

http://karuppuswamy.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/Disk-Utility1.png
http://karuppuswamy.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/SMART-Data1.png