Στις 19/05/2012 09:05 μμ, ο/η Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
Αν και είμαι σε άλλη διανομή, υπάρχουν άτομα του περιβάλλοντός που που χρησιμοποιούν Ubuntu 12.04. Σε 2 από αυτά με το που κάνανε καθαρή εγκατάσταση 12.04, εμφάνισε προβλήματα.
Στον έναν όταν δούλευε το Thunderbird και στον άλλο κάτι στο Gnome-Shell.
Επειδή δεν παρακολουθώ το forum, έχει κάποιος παρόμοια προβλήματα;
Βέβαια η ερώτηση είναι πολύ γενική χωρίς περισσότερα στοιχεία, αλλά και εγώ αυτό το feedback έχω λάβει.

Αν δεν θέλουν να αλλάξουν διανομή, να τους πω να ξαναδοκιμάσουν την εγκατάσταση (μιας και δεν έχουν προχωρήσει παρακάτω);
Ευχαριστώ για την βοήθεια,
Στάθης

Για τον thunderbird το πρόβλημα που παρατήρησα επειδή έχω e-mail στον otenet είναι ότι δεν συνδέεται με κανένα τρόπο παρόλο που ανιχνεύει τις ρυθμίσεις (θύρες κ.λπ.) του server ε3ξερχομένων και εισερχομένων και βγάζει μήνυμα λάθους στον κωδικό (ότι δηλαδή δεν είναι σωστός ο κωδικός). Σε άλλον Η/Υ με Mint12-Thunderbird κανένα πρόβλημα. Μάλλον στην αποστολή του κωδικού από τον Thunderbird κάτι παίζει λάθος. Επεχείρησα στη συνέχεια με evolution το οποίο ευθύς αμέσως και μόνιμα κρασάρει.