2012/8/12 Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:
> [...]
> με σκοπό κυρίως τη δημιουργία ενός study group γύρω από
> θέματα debian packaging κλπ.
>
> Πιστεύω ότι ένα τέτοιο study group και τα σχετικά σεμινάρια που
> θα παρέχει είναι αρκετά χρήσιμα και για τους χρήστες / developers
> του ubuntu καθώς π.χ., πλέον κάθε καινούργιο πακέτο για να μπει
> στο universe πρέπει να πάει μέσω του debian νομίζω. (εκτός του
> γεγονότος ότι οι διαδικασίες για το packaging είναι σχεδόν 100%
> οι ίδιες).
>
> Οπότε η γνώση των εργαλείων και των διαδικασιών του debian είναι
> σημαντική και για την ανάπτυξη του ubuntu.

Για τη συμπερίληψη νέων πακέτων Deb στο Κέντρο λογισμικού, μπορεί
γίνει και χωρίς το universe, μέσω PPA.
Ωστόσο είναι χρήσιμο να γνωρίζει κανείς και τη διαδικασία μέσω του
αποθετηρίου universe.

> Συνεπώς, όσοι ενδιαφέρονται να παρέχουν ή να συμμετέχουν σε σεμινάρια
> γύρω από θέματα debian development μπορούν να συμμετέχουν σε
> αυτή τη συνάντηση στην οποία θα καθοριστεί μεταξύ άλλων πόσο συχνές
> θα είναι οι επόμενες συναντήσεις καθώς και τα πρώτα θέματα.

Αυτό που με απασχολεί με την ελληνική κοινότητα Debian είναι το τοξικό
της κλίμα.
Υπάρχει μια μειοψηφία μελών που χαλούν τη διάθεση και αποσυντονίζουν
κάθε προσπάθεια.
Ακόμα και τώρα στην πρόσφατη συζήτηση με τίτλο debian-greek-community,
http://lists.debian.org/debian-user-greek/2012/08/threads.html
υπήρξαν τουλάχιστον 3 μέλη με τοξική συμπεριφορά.
Το χειρότερο είναι ότι αυτή η τοξική συμπεριφορά έχει και ως στόχο την
κοινότητα Ubuntu.

Αυτά τα προβλήματα με τοξικό κλίμα έχουν επιλυθεί σε άλλες κοινότητες
από πολύ παλιά, μιλάμε για τη δεκαετία του 90.
Αυτό που χρειάζεται να αλλάξει πρώτα με την ελληνική κοινότητα Debian
είναι η επίλυση του τοξικού κλίματος.
Υπάρχουν τρόποι, ωστόσο βλέπω ότι η ελληνική κοινότητα Debian είναι
τώρα ακέφαλη.

Θα ήθελες να συζητήσουμε εδώ για την ελληνική κοινότητα^W Debian;

Σίμος