2012/8/12 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
>Για τη συμπερίληψη νέων πακέτων Deb στο Κέντρο λογισμικού, μπορεί
>γίνει και χωρίς το universe, μέσω PPA.
>Ωστόσο είναι χρήσιμο να γνωρίζει κανείς και τη διαδικασία μέσω του
>αποθετηρίου universe.

Πιστεύω ότι η προσθήκη στο κέντρο λογισμικού μέσω PPA είναι γενικά
λάθος ή τουλάχιστον κόντρα στη φιλοσοφία του debian
"ένα μεγάλο αποθετήριο με πολύ καλά μελετημένες εξαρτήσεις".

Τα PPA έχουν νόημα για δοκιμαστικές εκδόσεις ή δοκιμαστικά πακέτα αλλά
δεν μπορούν να θεωρηθούν μακροπρόθεσμη λύση. Πρέπει όσο είναι δυνατόν
να αντιμετωπίζονται ως κάτι προσωρινό και να μη βασίζεται κανείς ιδιαίτερα
σε αυτά. Εν ολίγοις, έχουν πιο ουσιαστική χρησιμότητα για developers παρά
για end users.

> Αυτό που με απασχολεί με την ελληνική κοινότητα Debian είναι το τοξικό
> της κλίμα.
> Υπάρχει μια μειοψηφία μελών που χαλούν τη διάθεση και αποσυντονίζουν
> κάθε προσπάθεια.
> Ακόμα και τώρα στην πρόσφατη συζήτηση με τίτλο debian-greek-community,
> http://lists.debian.org/debian-user-greek/2012/08/threads.html
> υπήρξαν τουλάχιστον 3 μέλη με τοξική συμπεριφορά.

Ο κύριος λόγος γι αυτό είναι η απουσία έργου. Υπάρχει φυσικά αρκετό έργο
σε ατομικό επίπεδο τόσο από τους έλληνες DD όσο και από άλλους πιο
"περιφερειακούς" contributors αλλά γενικά δε συζητιέται στη λίστα
debian-greek-users, ούτε υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ζήτηση για end-user
υποστήριξη, με αποτέλεσμα να φαίνονται μόνο τα ειρωνικά mails.

Στο κανάλι #debian-gr αυτό δε συμβαίνει, τουλάχιστον δεν το έχω δει
να συμβαίνει όσες φορές έχω μπει.

> Το χειρότερο είναι ότι αυτή η τοξική συμπεριφορά έχει και ως στόχο την
> κοινότητα Ubuntu.

Αυτό δυστυχώς είναι γενικότερο φαινόμενο στην Ελλάδα (συμβαίνει και στην
LGU π.χ.). Η καλύτερη απάντηση σε αυτό το κλίμα είναι οι θετικές δράσεις από
την κοινότητα ubuntu και η προβολή τους.

> Αυτά τα προβλήματα με τοξικό κλίμα έχουν επιλυθεί σε άλλες κοινότητες
> από πολύ παλιά, μιλάμε για τη δεκαετία του 90.
> Αυτό που χρειάζεται να αλλάξει πρώτα με την ελληνική κοινότητα Debian
> είναι η επίλυση του τοξικού κλίματος.
> Υπάρχουν τρόποι, ωστόσο βλέπω ότι η ελληνική κοινότητα Debian είναι
> τώρα ακέφαλη.
> Θα ήθελες να συζητήσουμε εδώ για την ελληνική κοινότητα^W Debian;

Η δημιουργία ενός study group και ενός πυρήνα contributors είναι πιστεύω
καλή κίνηση προς την επίλυση του κάποιες φορές τοξικού κλίματος. Μέσω
της προσέλκυσης και καλύτερης οργάνωσης της συνεισφοράς ουσιαστικά
εκλείπουν οι δικαιολογίες για ειρωνία και τοξικό κλίμα.

Χαιρετισμούς,
Παντελής