2012/8/14 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
> Θεωρώ το τοξικό κλίμα αδικαιολόγητο και έτσι πρέπει να είναι για τον καθένα.
>
> Πιστεύω ότι οι πιθανότητες για μια πρωτοβουλία να μην περπατήσει είναι
> μεγαλύτερες
> όταν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για την αντιμετώπιση τοξικών συμπεριφορών.
> Αν μπορεί να υπάρξει κάτι συγκεκριμένο στο παρόν κάλεσμα, τότε θα κάνω
> την προσπάθεια να παραβρεθώ.

Καταρχήν το πρόβλημα του τοξικού κλίματος αφορά μόνο τη debian-greek-users
νομίζω και όχι το IRC. Επίσης, μέχρι στιγμής τα τοξικά σχόλια αφορούν μόνο μη
τεχνικές δράσεις, οπότε δεν πιστεύω ότι θα υπάρξουν αντίστοιχες συμπεριφορές
σε αυτή την πρωτοβουλία, ούτε ότι θα είναι γενικά ανεκτές αν υπάρξουν.

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα τώρα, μία προσπάθεια για "άνωθεν επιβολή
political correctness" στη debian-greek-users μου φαίνεται ότι θα πέσει στο
κενό. Πρώτον οι περισσότεροι δε γνωρίζουμε καν ποιοι είναι οι list admins
για να τους ενοχλήσουμε και δεύτερον αυτοί που κάνουν τα αρνητικά σχόλια
στα μη τεχνικά post είναι και αυτοί που συνήθως απαντούν στις δύσκολες
τεχνικές ερωτήσεις, οπότε αν τους διώξουν ποιο είναι το κέρδος;

Γι αυτό αν υπάρχει ή δημιουργηθεί ένας πυρήνας ατόμων που απαντούν
εξίσου καλά σε δύσκολα τεχνικά θέματα χωρίς να κάνουν ή να ανέχονται
"τοξικά" posts (ή ακόμα καλύτερα που έχουν και ουσιαστική συμμετοχή
στη διανομή ως DD/DMs)  αυτοί σύμφωνα με την αρχή της αξιοκρατίας
(meritocracy) θα έχουν αποκτήσει και το δικαίωμα του moderation.
Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Εκτός αν το ζητήσουν οι ήδη υπάρχοντες
έλληνες debian developers, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής.

Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ το ζήτημα, αν υπάρχουν ισχυρά
επιχειρήματα για κάποια άλλη άποψη θα ήθελα πολύ να τα ακούσω.

Χαιρετισμούς,
Παντελής