2012/9/16 Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:

> Η οποία είναι τόσο [ μη εκτυπώσιμοι χαρακτήρες εδώ ], που πραγματικά
> καταστρέφει την εικόνα του Linux ως καταναλωτικό προϊόν κατά τη γνώμη μου.

Ένας ακόμα λόγος που έγραψα το
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-September/013924.html
είναι για να επικοινωνήσω ακόμα μια φορά με το e-shop.gr και ζητήσω
φίλτρο για Linux, FreeDOS.
Και να δείξω τον παραπάνω σύνδεσμο όπου υπάρχουν άτομα με ενδιαφέρον,
και θέλουν να εξυπηρετηθούν.
Ξέρω ότι άλλα μέλη έστειλαν παρόμοια μηνύματα, οπότε είναι καλό να
γίνει επανάληψη από περισσότερα άτομα.

Έχουμε μέλη του Ubuntu-gr που έχουν αγοράσει και χρησιμοποιούν
υπολογιστές από το e-shop.gr που δεν είχαν Windows.
Είναι στους στόχους μας να γράψουμε μια είδηση στο www.ubuntu-gr.org
για το θέμα αυτό της διάθεσης υπολογιστών δίχως Windows, και το πόσο
ευχαριστημένα είναι τα μέλη μας.

> Τώρα που γίνεται όλος αυτός ο χαμός με το προεγκατεστημένο ubuntu
> σε laptops κλπ δεν υπάρχει κανένας πρόθυμος εισαγωγέας να φέρει π.χ.,
> dell laptops με ελληνικό πληκτρολόγιο και προεγκατεστημένο ubuntu 12.04?
>
> Μου φαίνεται ως σχετικά προφανής επιχειρηματική ευκαιρία :)

Όλοι θέλουμε προϊόντα με προεγκατεστημένο το Ubuntu. Οι φορητοί με
Ubuntu ήταν μέχρι τώρα ειδικές παραγγελίες όπου το Ubuntu μπαίνει αφού
φύγει από τον κατασκευαστή.
Πιστεύω ότι για να δούμε προεγκαστημένο Ubuntu στην Ελλάδα, πρέπει να
δούμε πρώτα προεγκατεστημένο Ubuntu στην αγορά της Ασίας (Κίνα).
Στο https://help.ubuntu.com/community/UbuntuPre-installed καταγράφεται
η διάθεση υπολογιστών με προ-εγκατεστημένο Ubuntu.
Στο
http://arstechnica.com/information-technology/2011/10/dell-canonical-to-sell-ubuntu-pcs-at-retail-locations-in-china/
διαβάζουμε ότι υπάρχουν Dell με Ubuntu στην Κίνα.

Ας κάνουμε μια προσπάθεια ως μέλη του Ubuntu-gr για να δούμε φορητούς
με Ubuntu στο π.χ. e-shop.gr:

1. Στο http://www.e-shop.gr/contact.phtml μπορούμε να δούμε τη
διεύθυνση επικοινωνίας για νέα προϊόντα που θα θέλαμε να δούμε στο
e-shop.gr (είναι newproducts στο e-shop τελεία gr).
2. Γράφουμε επώνυμο γράμμα με περιεχόμενο όπως π.χ.

===================================
Θέμα: Διάθεση υπολογιστών με προεγκατεστημένο το Ubuntu (λειτουργικό
σύστημα Linux)

Καλησπέρα!
Είμαι μέλος της ελληνικής κοινότητας Ubuntu-gr,
http://www.ubuntu-gr.org/ όπου αριθμούμε γύρω στα 40-50.000 χρήστες
στην Ελλάδα. Αγοράζω τακτικά από το e-shop.gr και με ενδιαφέρουν
ιδιαίτερα οι υπολογιστές με άλλο λειτουργικό σύστημα από Windows.
Δηλαδή με ενδιαφέρουν υπολογιστές με Linux ή FreeDOS που παρέχει ήδη
το e-shop.gr.

Πρόσφατα άρχισαν να διατίθενται φορητοί με το λειτουργικό μας σύστημα
Ubuntu στη διεθνή αγορά, δείτε για παράδειγμα
http://arstechnica.com/information-technology/2011/10/dell-canonical-to-sell-ubuntu-pcs-at-retail-locations-in-china/
Θα μπορούσε το e-shop να φέρει τέτοιους υπολογιστές στην Ελληνική αγορά;
Είναι κάτι που με ενδιαφέρει προσωπικά, και θα προωθούσα στους φίλους
μου τέτοια προϊόντα με Ubuntu.

Φιλικά,