2012/9/16 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:

Για μένα καταστρέφει. Οι εποχές έχουν αλλάξει, τα MacOSX,iOS,Android
κλπ καθορίζουν τις προσδοκίες που έχει πλέον ο μέσος χρήστης από ένα
μηχάνημα.

Δηλαδή πρέπει πλέον (ειδικά ένα laptop) με το που το ξεκινάς για πρώτη
φορά να δουλεύουν απροβλημάτιστα τουλάχιστον τα βασικά (γραφικό
περιβάλλον, εφέ, browsing στο web, video κλήση κλπ) ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ
SETUP.

Σκεφτείτε λοιπόν πώς βλέπει ο μέσος χρήστης μια προεγκατάσταση
Linpus χωρίς καν γραφικό περιβάλλον (!) όπως είδα στο netbook
που αγόρασα πρόσφατα (aspire one 722). Ακόμα και σε netbooks
φίλων μου που είχαν γραφικό περιβάλλον με Linpus, δε δούλευε
πρακτικά τίποτα :/

Από τη στιγμή που υπάρχουν διανομές πολύ περισσότερο "υποστηρίξιμες"
(όπως το κάθε ubuntu LTS), με σαφώς μεγαλύτερη κοινότητα και που
επίσης δεν υπάρχει καν σύγκριση στο πόσο καλύτερα δουλεύουν, η
διανομή hardware με Linpus προσωπικά μου φαίνεται σαν τίποτα
λιγότερο από συνταγή αποτυχίας.

> Ένας ακόμα λόγος που έγραψα το
> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-September/013924.html
> είναι για να επικοινωνήσω ακόμα μια φορά με το e-shop.gr και ζητήσω
> φίλτρο για Linux, FreeDOS.
> Και να δείξω τον παραπάνω σύνδεσμο όπου υπάρχουν άτομα με ενδιαφέρον,
> και θέλουν να εξυπηρετηθούν.
> Ξέρω ότι άλλα μέλη έστειλαν παρόμοια μηνύματα, οπότε είναι καλό να
> γίνει επανάληψη από περισσότερα άτομα.

Από εμένα τουλάχιστον τέτοιο ενδιαφέρον υπάρχει. Πριν 3 μήνες περίπου
αγόρασα netbook με Linux προεγκατεστημένο (έμμεσα από το e-shop
μέσω ενός κρητικού καταστήματος) και ευχαρίστως θα ξαναγόραζα
(και desktop και laptop) αρκεί να έβλεπα μια στοιχειώδη σοβαρότητα
και σεβασμό στον πελάτη.

Από αυτή την άποψη Linpus doesn't cut it.

> Έχουμε μέλη του Ubuntu-gr που έχουν αγοράσει και χρησιμοποιούν
> υπολογιστές από το e-shop.gr που δεν είχαν Windows.
> Είναι στους στόχους μας να γράψουμε μια είδηση στο www.ubuntu-gr.org
> για το θέμα αυτό της διάθεσης υπολογιστών δίχως Windows, και το πόσο
> ευχαριστημένα είναι τα μέλη μας.

Προσωπικά και πάλι μιλώντας, είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το
συγκεκριμμένο netbook και το προτείνω με μόνη παρένθεση ότι η κάμερά
του παρουσιάζει κάποια προβλήματα με το skype για τα οποία ακόμα δεν
έχει βρεθεί χρόνος για debugging (είναι περιστασιακά, τον περισσότερο
καιρό δουλεύει σωστά).

Δε χρησιμοποιώ unity αλλά KDE, αλλά δεν πιστεύω να έχει κάποιο ιδιαίτερο
πρόβλημα και το unity σε αυτό το μηχάνημα μια και όλα τα εφέ του KDE
δουλεύουν. Φυσικά το μηχάνημα είναι netbook και οι προσδοκίες ανάλογες.

> Ας κάνουμε μια προσπάθεια ως μέλη του Ubuntu-gr για να δούμε φορητούς
> με Ubuntu στο π.χ. e-shop.gr:

Προσωπικά αυτό που θα ήθελα θα ήταν όχι τόσο ένας retailer όπως
το e-shop αλλά κάποια ελληνική εταιρεία - συναρμολογητή (όπως το
Πλαίσιο ή κάποιον παρόμοιο, που να έχει δηλαδή και support).

Δηλαδή θα ήθελα να δω laptop με λογικές τεχνικές προδιαγραφές,
ελληνικό πληκτρολόγιο, support (για το hardware) στην Ελλάδα
και Ελληνική έκδοση του Ubuntu.

Ακόμα περισσότερο αν η εταιρεία αυτή συμμετέχει ή κάνει sponsor στη
βελτίωση της ελληνικής έκδοσης, όπως και στην προώθηση (events,
τηλεόραση κλπ).

Τα προϊόντα του e-shop αν είναι παραεισαγωγής, το μόνο πλεονέκτημα
που έχουν είναι η τιμή, το ίδιο όμως μπορούμε να πετύχουμε και με
μια μαζική παραγγελία.

Θα ήταν πολύ ωραία αν είχαμε κάποιο τέτοιο προϊόν (ελληνικό Linux
laptop) το οποίο μετά να μεταπωλεί και το e-shop.

Φυσικά αυτό φαντάζει λίγο σαν όνειρο αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία ...

Χαιρετισμούς,
Παντελής