2012/9/16 stavros daliakopoulos <stavros.daliakopou...@gmail.com>:
> νομιζω οτι το παιχνιδι αυτη τη στιγμη παιζεται στa μελλοντικά tablets με
> unity, kde, και gnome os.

+1, το vivaldi (tablet με KDE) ίσως είναι ένα από τα προϊόντα που θα
μπορούσαμε να προτείνουμε, καθώς και ό,τι αντίστοιχο υπάρχει με GNOME.

> για τα desktop υπάρχει η επιλογή του συστήματος χωρίς λειτουργικό.

ή με FreeDOS αν η EE επιμένει να μην υπάρχουν συστήματα χωρίς
προεγκατεστημένο λειτουργικό. Το καλό με τα desktops είναι ότι
συνήθως μπορείς να διαλέξεις 1 προς 1 τα components ώστε να
ξέρεις ότι δουλεύουν καλά εξαρχής.

> Για τα laptop το παιχνίδι είναι χαμένο προς το παρόν.

Γιατί είναι χαμένο; Ίσα-ίσα τώρα που βγαίνουν ultrabooks με ubuntu
ειδικά για developers, τα πράγματα μου φαίνεται πάνε κάπως καλύτερα:
http://content.dell.com/us/en/corp/d/secure/2012-07-18-dell-sputnik-laptop-cloud-software

> Μιας και αναφέρεις μοντέλα με Freedos ή Linpus, να πω ότι λόγω του
> επερχόμενου Wayland (αρχές  2012) κάθε Η/Υ με nvidia ή ΑΤΙ δεν θα μπορεί να
> τρέχει Ubuntu 13.04 αφού το wayland δεν υποστηριζεται από τους κλειστους
> οδηγούς

Ο wayland αποκτά συνεχώς βελτιώσεις αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα
είναι έτοιμος, ούτε καν για το 13.04. Από εκεί και πέρα, οι ανοιχτοί drivers για
radeon κάνουν συνεχώς προόδους και οι intel είναι σταθερή αξία οπότε δεν
υπάρχει πια τόση ανάγκη για nvidia για τους μη παιχνιδάδες. (Για GPGPU
μπορεί απλά να νοικιάζει κανείς πού και πού high gpu instances από το EC2,
μηχανήματα-τέρατα με 2xNvidia Tesla ή καλύτερα).

> Έτσι απο οικονομικής άποψης είναι
> προτιμότερος ένας sandy bridge ή ivy bridge χωρις discrete graphics με
> windows basic (30 ευρώ) στον οποίο θα βάλω ubuntu ή #! παρά έναν με nvidia
> (+150 ευρώ) με προεγκατεστημένο το ψευτο-linpus.

Ναι αλλά sandy ή ivy bridge μπορείς να έχεις και με Linux προεγκατεστημένο
τι χρειάζονται τα windows basic?

Χαιρετισμούς,
Παντελής