Στις 29/10/2012 06:28 μμ, ο/η Filippos Kolyvas έγραψε:
Συγγνώμη, λάθος σύνδεσμος. Εδώ για όλες τις εκδόσεις:
https://launchpad.net/ubuntu/+source/ubuntu-wallpapers

Φίλιππα, δεν ψάχνω τα wallpapers στο ίντερνετ, αυτά είναι εγκατεστημένα ήδη στην υπολογιστή μας (όπως και εσύ επισημαίνεις). Ψάχνω ένα τρόπο να προσθέτουμε δικές μας εικόνες σε αυτές (δηλ. στα ήδη εγκατεστημένα wallpapers) και να «συμμετέχουν» στο rotation. To αρχικό μου ερώτημα ήταν «πού είναι το φόλντερ μέσα στο σύστημα αρχείων μας» για να δω αν προσθέτοντας απλά δικές μας φωτογραφίες, συμπεριλαμβάνονται αυτόματα στο rotation. Βρήκα το folder (είναι αυτό που αναφέρεις προηγουμένως usr... κλπ) και όχι, δεν αρκεί να πετάξεις μέσα φωτογραφίες. Πρέπει (προφανώς) να επεξεργαστούμε κατάλληλα και το xml αρχείο που βρίσκεται εκεί. Μόλις έχω αποτέλεσμα, θα ενημερώσω.

Ν.