2012/10/29 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

> Ξέρω ότι σας έβαλα σε μεγάλους μπελάδες και λυπάμαι γι' αυτό.

Κανένας μπελάς :)

> Επισυνάπτω τα αρχεία που ζήτησε ο Παντελής (πιστεύω να έρθουν σαν
> συνημμένα).

Από ότι λέει το Xorg.0.log σου φταίει ο fglrx.

Συγκεκριμένα έχεις πέσει στην περίπτωση:

http://askubuntu.com/questions/203232/radeon-hd-2000-3000-4000-on-12-10-quantal-fglrx-legacy-12-6-unsupported-wh

Ότι το version σου δηλαδή του fglrx δεν υποστηρίζεται πια στον X server του
12.10.

Αν ήμουν εσύ θα ξαναγύριζα στο 12.04 να πω την αλήθεια, το 12.10 δε μου
φαίνεται
τόσο συνταρακτικό ώστε να αξίζει τον κόπο να ακολουθήσεις τις λύσεις που
περιγράφονται
στο παραπάνω (εκτός ίσως από το sudo apt-get remove --purge fglrx :P).

Χαιρετισμούς,
Παντελής