Απο: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

Προς: Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>
Κοιν.: Nick Andrik <nick.and...@gmail.com>; Ubuntu Λίστα
<ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 5:05 μ.μ. Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
Θεμα: Re: No system tray

Απο: Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>

Προς: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: Nick Andrik <nick.and...@gmail.com>; Ubuntu Λίστα
<ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 3:26 μ.μ. Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
Θεμα: Re: No system tray

2012/10/29 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Ξέρω ότι σας έβαλα σε μεγάλους μπελάδες και λυπάμαι γι' αυτό.

Κανένας μπελάς :)

Επισυνάπτω τα αρχεία που ζήτησε ο Παντελής (πιστεύω να έρθουν σαν συνημμένα).

Από ότι λέει το Xorg.0.log σου φταίει ο fglrx.

Συγκεκριμένα έχεις πέσει στην περίπτωση:

http://askubuntu.com/questions/203232/radeon-hd-2000-3000-4000-on-12-10-quantal-fglrx-legacy-12-6-unsupported-wh
 Ότι το version σου δηλαδή του fglrx δεν υποστηρίζεται πια στον X server του
12.10.

Αν ήμουν εσύ θα ξαναγύριζα στο 12.04 να πω την αλήθεια, το 12.10 δε μου φαίνεται
τόσο συνταρακτικό ώστε να αξίζει τον κόπο να ακολουθήσεις τις λύσεις που
περιγράφονται
στο παραπάνω (εκτός ίσως από το sudo apt-get remove --purge fglrx :P).

Χαιρετισμούς,
Παντελής
Φίλε Παντελή,

Κατ' αρχή χαίρομαι ιδιαίτερα που βρέθηκε τι ακριβώς φταίει. Αυτό σημαίνει ότι
μπορεί να βρεθεί λύση, αφού ξέρουμε το σφάλμα. Αν κατάλαβα καλά η έκδοση 12.10
δεν υποστηρίζει την κάρτα γραφικών του υπολογιστή μου (μου φαίνεται πολύ
παράξενο γιατί πρόκειται για υπολογιστή 4ετίας, δεν είναι κανένας παλαιός)
εκτός που αν κάνω λάθος. Όπως και να έχει το θέμα, έχω δυο απορίες που αφορούν
το τι κάνουμε από δω και πέρα.

1. Πως ξαναγυρνάω στο 12.04; Ας πούμε ότι ξαναγυρνάω. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα
ξανακάνω αναβάθμιση
 άλλης έκδοσης του Ubuntu με το φόβο μην ξαναπέσω στο ίδιο πρόβλημα, ή
πρόκειται αυτό να λυθεί/διορθωθεί μέχρι την επόμενη έκδοση 13.04; Είναι εύκολο
να ξαναγυρίσω στη 12.04 και ΠΩΣ γίνεται αυτό;

2. Αν κατάλαβα σωστά από τη λύση που περιγράφεται στον πιο πάνω σύνδεσμο, το
Ubuntu θα διαχειρίζεται πολύ πιο αργά τα γραφικά; Η λύση αυτή καλύπτει και την
64πιτη έκδοση του Ubuntu (αυτήν χρησιμοποιώ); Το άλλο που με προβληματίζει
είναι ότι είναι λύση beta, δηλαδή δοκιμαστική. Τώρα να μου πεις έκανα
αναβάθμιση του Ubuntu σε μια «σταθερή» έκδοση (όχι Beta)
 και είχα σοβαρό πρόβλημα και ότι πολλές εκδόσεις beta είναι πολύ σταθερές και
χωρίς προβλήματα. Αυτή η λύση με δελεάζει ως προς το ότι δεν «αποξενώνομαι» από
τις επόμενες εκδόσεις του Ubuntu, αλλά με φοβίζουν αφ' ενός η πιθανή αργή
διαχείριση των γραφικών και το ότι είναι λύση beta.

Θα 'θελα και τη δική σας άποψη για το τι επιλέγω.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου  ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Έχω ακόμα μια απορία. Γιατί εκκινώντας τον υπολογιστή με το live-dvd η οθόνη
και τα υπόλοιπα δουλεύανε σωστά;