Μόνο εγώ έχω την αίσθηση ότι το ubuntu στις τελευταίες εκδόσεις του (από την
11.10 και μετά) γίνεται όλο και πιο ακατάλληλο για desktop
(workstation/multimedia/office pc) και φαίνεται να πηγαίνει πίσω αντί μπροστά
σε αυτόν τον τομέα*; Προσωπικά δεν θα έλεγα για όλες τις εκδόσεις, δηλαδή από
την 11.10 και μετά. Με την 12.04 είμαι ευχαριστημένος - κάπως. Η 13.04 καλή
είναι και αυτή. Μάλλον σε ότι αφορά το γραφικό περιβάλλον (Unity) είναι
καλύτερη.
Η 12.04 LTS θα ήταν η ιδανική έκδοση κατά τη γνώμη μου, εάν έκαναν backport το
Unity 7, διότι αυτό που έχει είναι παλιό. (πολύ παλιό).

Ελπίζω μόνο να μην μας (με) απογοητεύσουν στην 14.04 LTS και να είναι μια
έκδοση από αυτές που χαρακτηρίζουμε ως.. Καλή έκδοση. Άν όλα πάνε καλά με τον
Xmir, τότε θα είναι και καλύτερη από την 12.04 LTS, μιας και θα τρέχει σε Unity
7.

Την 13.10 πάντως δεν πρόκειται να την προτείνω σε κανέναν να την εγκαταστήσει.
Τουλάχιστον μέχρι να διορθώσουν το bug του indicator-keyboard.[1]

[1] = Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα shortcuts (π.χ Ctrl+A , Ctrl+C, Ctrl+V
.. κλπ) όταν το keyboard layout είναι στα ελληνικά.
Επίσης δεν μπορείς να αλλάξεις εύκολα τον συνδυασμό πλήκτρων με τον οποίο θα
γίνεται η αλλαγή διάταξης του πληκτρολογίου. Τώρα χρησιμοποιώ το F1. Για
περισσότερες από δυο διατάξεις τότε χρειάζεται και ένα άλλη πλήκτρο πχ. το F2.
Τέλος, το εικονίδιο [En,Gr] δεν αλλάζει πάντα. Μια αλλάζει μια όχι.

τον υπολογιστή. Με ποντίκι δουλεύει κανονικά π.χ η αποκοπή - επικόλληση.

Η δική μου γκρίνια (να το πω έτσι) βρίσκεται στο ubuntu-discourse. [2]

[1] - https://bugs.launchpad.net/unity/+bug/1226962
[2] -
http://ubuntu-discourse.org/t/should-canonical-to-extend-the-support-period-of-13-04/937/30?u=nikth

--