Tα smart scopes, μπαινουν και στο 13.04:
http://osarena.net/logismiko/applications/ta-smart-scopes-sto-ubuntu-13-04.html
Τα shortcuts δεν δουλευουν, οπως ειπε ηδη καποιος και αυτο ειναι μαλλον
αδυνατο να διορθωθει ως την stable. κατι ειχα δει στην mailing list Των
developers, μα δεν το αποθηκευσα καπου,

Η 13.10, απλα δεν τους βγηκε και ειναι μια απο τα ιδια + καποια ακομα bugs
με την 13.04.
Πολυ πισω ειναι και το unity 8 σε θεμα  επιλυσης.

Αυτο που καταλαβαινω ειναι πως δεν υπαρχει ιδια βαση το desktop οση στο
phone και αυτο ειναι -κατα την γμωμη μου- αιθεροβατημα.

 Και για να λεμε και την αληθεια, το ζορι της Canonical με την Intel,
μαλλον μεγαλωνει...

Στις 2 Οκτωβρίου 2013 - 11:50 μ.μ., ο χρήστης Nik Th <ni...@gmx.com> έγραψε:

This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net
*