Ok, το ότι η Canonical έχει παραμελήσει την Desktop έκδοση για χάρη του
Ubuntu touch, είναι γεγονός.
Το ότι η 13.10 θα είναι ακατάλληλη για Έλληνες χρήστες του Ubuntu αν θέλουν
να παραμείνουν στο Unity (εννοώ το bug με τις συντομεύσεις στην ελληνική
διάταξη), είναι γενονός επίσης.
Το ίδιο και ότι υπάρχει και μια ελαφρότητα (έλλειψη επαγγελματισμού) στην
προσέγγιση της διανομής, από την πλευρά του ότι αν δεν είσαι σίγουρος πως
μπορείς να κάνεις κάτι, δεν το ανακοινώνεις. Αναφέρομαι στον Xmir, ο οποίος
παρεμπιπτόντως σε εμένα τουλάχιστον με nouveau δουλεύει.

Αλλά μερικές φορές καλό θα ήταν να προσέχουμε όταν λέμε κάτι να έχει και
κάποια βάση.
Τι σημαίνει δηλαδή το παρακάτω;

Στις 2 Οκτωβρίου 2013 - 11:08 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
k...@grrlz.net> έγραψε:

> Συγνώμη αλλα δεν θα προτεινα καποιον να βάλει το ubuntu . αλλα οκ αλλα
> θα του προτεινα να βαλει ενα linuxmint ubuntu based ή στην καλύτερη
> περιπτώση το lmde .

Ο Firefox δηλαδή είναι πιο ελαφρύς στο Linux Mint δηλαδή από ότι στο Ubuntu;
Έχεις κοιτάξει ποτέ το /etc/apt/sources.list μιας οποιασδήποτε Ubuntu-based
διανομής να δεις από ποια αποθετήρια προέρχονται οι εφαρμογές που
παρέχονται;
Το LMDE από την άλλη, αν και μια χαρά διανομή, είναι έναν αιώνα πίσω σε
εκδόσεις εφαρμογών (αλλά και του Cinnamon Desktop) και για να
εκσυγχρονιστεί ελαφρώς πρέπει να προσθέσεις το αποθετήριο του unstable με
ρίσκο να χαλάσεις πράγματα του Mint που δεν πρέπει.

> παλια λεγαμε οτι να βαλει καποιος gnu / linux για να
> εχει ελαφρυ desktop αλλα οι βαριες εφαρμογες ειναι το προβλημα . οπως ο
> firefox γινεται ολος και πιο βαρυς ... πρεπει να βρουμε μερικες πιο
> ελαφρες εφαρμογες. πχ για browser midori και για mail client
> (claws/sylpheed) που ειναι πιο ελαφιες απο τον firefox και thunderbird
> (για εναν απλό χρήστη )

Αυτές είναι διαθέσιμες σε όλες τις διανομές, αλλά είναι ακατάλληλες για μια
διανομή που στοχεύει σε καθημερινή Desktop χρήση. Το ότι ο Firefox και ο
Chrome έχουν το ποσοστό χρήσης που έχουν παγκοσμίως, δεν είναι τυχαίο. Για
μια εφαρμογή δεν μετράει μόνο το πόσο ελαφριά είναι, αλλά και τρο τι
δυνατότητες σου παρέχει. Αλλιώς, πάμε σε MS-DOS 3 ξανά και ζωντανεύουμε και
το PC-XT με τον 8088 που έχουμε κάπου στο πατάρι ή την αποθήκη και είμαστε
και αρχηγοί.