2009/9/27 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>

> O Dom, 27-09-2009 ás 22:56 +0200, Miguel Bouzada escribiu:
> >
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/software-store/+imports
> >

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/software-center/+pots/software-center/gl
> >
> Grazas Miguel polas ligazóns, acabo de completar unhas cantas cadeas,
> agora estou a descargar a tradución para probar en local o aplicativo.

> Ahí móstranse as impresoras instaladas. Por iso digo de cambilao por
> algo que sexa máis representativo. Impresión ou impresoras sería bon.

Pode suceder que sexa distinto en Ubuntu que en Debian, a tradución fixose a
partires de como s-c-p se comporta en debian, e dende os po para/de Debian
empregados a xeito de TM fixose un "Upload" a launchpad, é probable que
Ubuntu modificase as accións.

De ser así, entón propoño que sexa "Impresoras"

> Saúdos

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org