Pois a ver,

Lista de mans (só se que ocorría "índices" pero optei por seguir o literal)
Lista de frechas (xa sei que en matemáticas significa "implica) pero
resultaría estrambótico aquí, no uso xeral
Lista de corazóns (supoño que se verán as iconas correspondentes)
Principal

E tamén optei pola preposición "de" e non por "con", ambas válidas
para concordar coas demais opcións.

100%