(offtopic)

Acabo de instalar Abiword (2.6.8, en Debian) e quedei flipado. Aúltima vez
que o vira, Abiword non era practicamente nada. Agora ten algunhas cousas
que da gloria velas. O menú de Ferramentas ten unha pinta caralluda, moito
máis alá do que se esperaría dun procesador de textos. O menú de
"Collaborate", promete.. (non fun quen de que funcionara, pero se é o que
parece, é unha auténtica marabilla. Podes empregar unha conta de jabber para
ter "documentos compartidos"...)

Miña nai, parece que vai ser mellor que revise os programas que uso, e
botarlle un ollo a todas as alternativas. A saber o que me estou a perder,
jejeje...

(/offtopic)

Saúde,

Chaves - http://chav.es