2009/10/27 damufo <dam...@gmail.com>

> Manuel A Vazquez escribiu:
> estreitamente a el.
> problemas de saturación de traballo. Con todo, sígovos con moita atención.
> >
> +1

Duas cousas, concordo con que GTT estea vencellado a Trasno pero que o LoCo
non

O caso de Asturias:
http://softastur.org/
http://wiki.softastur.org/Portada

suxiro, dende o LoCo no apartado tradución/localización ao galego, vencellar
con GTT-Trasno, no que atinxe a distro en xeral, vencellar con unha páxina
específica do LoCo e (cando sexa) cos LUG, se procede :)

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org