Ola,

Pero como non se vai escoitar na fala diaria... Non hai que confundir
as experiencias persoais coa realidade da fala...

Volvendo ao tema orixinal da discusion, eu creo que o problema dos
textos desas pantallas e que se utiliza sistematicamente e varias
veces na mesma oracion, e as veces incorrectamente.

Saúdos,

Xosé Antonio Rubal.