Varför kan man inte länka till just det avsnitt som den skrivna texten
behandlar?
Varför ska man behvöva leta sig igenom en mängd rubriker innan man hittar
rätt?
Knappast något som kan kvarhålla potentiella/uppdaterande ubuntutister.
Eller?

Sortman

P.S. När nästa version av ubuntu anses som färdig vore det en god gärning,
att på central plats på hemsidan ange ett sätt att *uppdatera* sin nuvarande
version utan att behöva göra en omstallation. För erfarna är detta inga
problem men för många ett stort bekymmer då man riskerar att förlora alla
sina sparade filer.
d.s.