9Godmorgon!

Jag har fortfarande problem med drivrutiner till min WLAN.

Jag installerade "Additional drivers", inget händer, dvs. jag hittar inte
nåt som handlar om WLAN-drivrutiner (jag kan ha fel)

Men istället googlade jag och jag hittade:(Ubuntu supports a system known as
NDISWrapper. This allows you to use a Windows wireless device driver under
Ubuntu.)

Kan det vara nåt???

Ett steg som jag inte kan genomföra är:
Choose the location of your Windows .inf file and click *Install*.

Vad innebär det? var hittar jag Windows .inf file???

--
Mvh
Handrain H. Aswad