Den 10 mars 2012 09:32 skrev Anders Wallenquist <a...@kreawit.se>:

>  On 2012-03-10 08:51, mikael hammarlind wrote:
>
> Får följande fel när jag ska uppgradera?!
>
> W:Failed to fetch
> http://ppa.launchpad.net/jtaylor/keepass/ubuntu/dists/precise/main/source/Sources
> 404  Not Found
> , W:Failed to fetch
> http://ppa.launchpad.net/jtaylor/keepass/ubuntu/dists/precise/main/binary-i386/Packages
> 404  Not Found
> , E:Some index files failed to download. They have been ignored, or old
> ones used instead.

> [...]

Om man via Firefox går till
http://ppa.launchpad.net/jtaylor/keepass/ubuntu/dists/ så ser vi att det
ännu inte finns någon sektion för Precise ännu, dvs du måste inaktivera
PPA:t enligt de instruktioner som Anders Wallenquist givit dig. Jag har för
mig att det brukar rekommenderas att man alltid avaktiverar de PPA:s man
lagt till innan man uppgraderar till en nyare utgåva.

~~
Isak
__