Sedan jag postade mitt svar har jag fått ungefär 400 Undeliverable Message, så
något skit är det. Fan, jag har ju SPF protokollet aktiverat och trodde att det
skulle vara skydd mot sånt här. Någon som har några förslag på hur jag ska gå
vidare?

// Roger

Gunnar Hjalmarsson <gunna...@ubuntu.com> skrev: (1 juli 2016 15:50:51 CEST)