Hej

Efter lite undersökning visar det sig att min e-post finns med bland de läckta
adresserna från LinkedIn. Förmodligen har någon spammare/fiskare plockat den
därifrån för att få en legitim avsändare. De allra flesta felmeddelanden jag
har fått är från adresser jag inte känner igen, men jag kan ju å andra sidan
inte se hur många mejl som har gått fram, t.ex. till denna listan. Jag ska göra
som du föreslog Johan, men ingen jag pratat med ikväll tror att det kommer att
hjälpa.

// Roger