metin kilic <metinnnki...@gmail.com> writes:

> Merhaba Arkadaşlar

Merhaba,

> Herkese Kolay Gelsin.

Bilmukabele :)

> iki tane masaüstü sorunumu sizlerle paylaşıp yardımlarınızı bekliyorum.
>
> Sorunlarım Şunlar
>
> 1.) Masaüstündeki simgelerde bi dengesizlik söz konusu [1], Öyle ki,
> indirdiğim bir video dosyasi, büyük bir simge şeklinde görünüyor [1], aynı
> şekilde görüntü dosyaları da büyük bi şekilde görünüyor [1], ben bunları
> veya masaüstü simgelerini(stretch yaptıklarım hariç) belli bir (sabit)
> boyutta ayarlamak istiyorum. Bunu nasıl sağlayabilirim ?

Görüntü ve ses dosyalarının önizleme özelliklerini kapatarırsanız
standart boyutta görünecektir. Şöyle yapabilirsiniz: Herhangi bir klasör
penceresi açıp Edit (Düzen) -> Preferences (Seçenekler) menüsünü takip
edin ve Preview (Önizleme) sekmesinden en üstteki seçenekten Never
(Asla) seçeneğini işaretleyin.

> 2.) Compiz fusion u çalıştırdığımda, pencere sistemimde bi kararsızlık söz
> konusu [2], Şöyle ki Mesala tam ekran bir pencerem var, o pencereyi
> köşelerinden tutup oynatmak istiyorum [2], ama pencere birden küçülüveriyor,
> sonra biraz sağ sol yaptığımda kendiliğinden yine büyüyor pencere[2]. Yani
> bi türlü kontrol edemiyorum. Bu konu da da yardımlarınızı bekliyorum, buna
> sebep ne olabilir sizce ?

ccsm komutunu çalıştırın (komut yoksa compizconfig-settings-manager
paketini kurun).

Uncategorized bölümünden Move Window'a tıklayın ve oradaki Snapoff
maximized windows seçeneğini işaretini kaldırın.

> Linkler :
>
> [1] = http://img22.imageshack.us/img22/9051/ekrango2.jpg
>
> [2]= http://www.akilli.tv/video/328702/Ubuntu-daki-Compiz-sorunum.aspx
>
> Herkese İyi Günler