Merhaba
compiz açıkken, firefox ta olan şey, akregator RSS okuyucusunda da oluyor,
bu sefer F11 ile kurtulamıyoruz da :)
Bilginize, belki ubuntu geliştiricilerine iletecek birileri çıkar bunları :)
9.04 de de aynı şeyleri yaşamak istemiyoruz. Compiz i açılışta başlatmak
istemiyorum(Başlatamıyorum-başlatmıyorum) bu tür hatadan dolayı.

Herkese İyi Günler.
16 Şubat 2009 Pazartesi 23:16 tarihinde metin kilic