Merhaba,
Bu problem bende de meydana gelmeye başladı. Ama ben compiz kurmadım.
Appearance Properites ---- Visual Effects kımı Normal olarak seçili.
Bu durumda compiz ayarlarını mı kullanıyorum. Yani compiz ben
yüklemesem de ön tanımlı olarak kurulu mu geliyor, bu ayarı Normal
seçerek compiz'i etkinleştirmiş mi oluyorum?