Eta komentar bojona Kang Budyana anu nganggo jilbab
kulantaran kayakinan anu tulus teh sae pisan, tapi aya
buntut sauranana nyaeta aya hal2 anu teu tiasa
dicarioskeun hartos na tampi wae  kedah "sami'ba wa
atha'na". Meuereun anu kieu anu teu tiasa ditampi ku
Wanoja model2 Julia sareng Neng Dara. Aranjeunna sami
sareng abdi, sgala hoyong didebatkeun, da agama Islam
mah agama akal..tong sieun..Neng dara seratanya serig
di JIL...boleh..ngajak orang berfikir dengan
akalnya....ngajak bangkit tina  pangdiktean
fundamentalis..

=== message truncated ===

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional