...aya naon ieu teh!!! ke saya ka malaysia, asal arongkosan....

SURENYENK <[EMAIL PROTECTED]> wrote:            engke mah mending pilih cris
john wae lah meh di tonjokan.....

Dudi Herlianto <[EMAIL PROTECTED]> wrote:                          enya sby
ukur ngomong kieu perkara wasit nu diteunggeulan (dina koran tempo): "saya
tidak bisa memaksa pemerintah malaysia atawa polisi malaysia minta maaf dalam
hal seperti ini. tapi waktu terjadi bencana asap tahun lalu, dengan jiwa besar
saat itu saya minta maaf."

kadengena hengker pisan... na boga nagara jeung pamarentah teh hengker-hengker
teuing nya? ka malaysia wae teu wani!!

kang deny milih megawati?  hehe....