Heu heu ...
Aneh nya. Kieu yeuh ari sagala berita di 'blow-up' teh.
jadi we siga kasus nu heueuh. Apan dongeng Pelatih Karateka
nu digebugan teh pan kakarek versi urang. Ari versi urang
dituna apan acan jelas.

Barina oge, maenya teuing polisi ditu ujug-ujug ngagebugan mah.
Pastina oge aya sababna. Kudu dipaluruh heula.

Jaba ti eta, naha atuh lain ngalawan ? apan Karateka lin ?
Enya sih wasit, pastina ge bisa atuh sajurus dua jurus mah,
Maenya teu bisa nangkis-nangkis acan mah. Keun we urusan mah
kumaha engke, da ngarana ge ngabela diri. Mun enya manehna bener
eta oge.

eh ketang najan geus tingkatan DAN-1 ge, ari lawan-na
DAN Kawan-kawan mah angger eleh oge nya ?

Ngan uing mah heran oge...
Kajadian diurang ge apan loba nu sarupa kitu teh.
Aparat nu arogan, jadi tukang beking, ngagebugan jelma,
ngagusur tukang dagang, premanisme jeung sajabana...
tapi geuning hare-hare..
boro-boro aya demontrasi sagala..

Lain mangmilukeun ka Malaysia, lain...!
tapi urang teh kudu proporsional. Da urang Malaysia ge teu
goreng kabeh. Pagawean oknum-na we wungkul.
Mun garoreng kabeh mah, Siti Nurhaliza ge pasti bogoheun
ka Kang Bohay..

heu heu

-dul-
tukangteuing

--- In urangsunda@yahoogroups.com, digum gumelar <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> asa nges bosen ngadenge kanyerian hate ku malayasia ti mimiti
kasus serawak,tenagapengajar,sipandan,ligitan,ambalat,jeung sajabana-
222,loba pissssssssan.napsu aing yeuh.ganti sby-na ku bang yos,da
basa di australige bang yos mah wanian.

> Die Cikiray <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          ...aya naon ieu
teh!!! ke saya ka malaysia, asal arongkosan....

> SURENYENK <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  engke mah mending pilih cris
john wae lah meh di tonjokan.....

> Dudi Herlianto <[EMAIL PROTECTED]> wrote:      enya sby ukur
ngomong kieu perkara wasit nu diteunggeulan (dina koran
tempo): "saya tidak bisa memaksa pemerintah malaysia atawa polisi
malaysia minta maaf dalam hal seperti ini. tapi waktu terjadi
bencana asap tahun lalu, dengan jiwa besar saat itu saya minta
maaf."

> kadengena hengker pisan... na boga nagara jeung pamarentah teh
hengker-hengker teuing nya? ka malaysia wae teu wani!!

> kang deny milih megawati? hehe....
>

>   On 8/29/07, Dena <[EMAIL PROTECTED]> wrote:            Dipikir
pikir urang indonesia teh geus dianggap
> [...]
> manehna!
>

> __
>
> ___
>

> --
> ~:ngadék sacékna, nilas saplasna:~
> :.nu dipalar lain pamuji, panyepét nu dipénta!.:
> datiparang.blog.com . deha.wordpress.com
>

> ---------------------------------
>   Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from
someone who knows.
> Yahoo! Answers - Check it out.

>   For ideas on reducing your carbon footprint visit Yahoo! For
Good this month.

> Bergabunglah dengan orang-orang yang berwawasan, di bidang Anda di
Yahoo! Answers

Kirim email ke