Bongan sorangan atuh milih tokoh PKS. Pan PKS mah jelmaan ti IM anu garis
politikna jelast sebagey gerakan Islamist. pak Gubernur jelas nhajalankeum
misi PKS. Ari soal Budaya mah kumanehna pasti bakal di transformasi kana
pandangan Islami garis Kera. ceuk Ulama ASWAJA pan gerakan islamis anu
dianut ku PKS sareng HT teh nenek moyangna gerakan Mutazilah tapi
implemaetasi gerakanna Khawarij ( Cobi toongan di Salafy Indonesia,
Salafiyun, Al-manhaj,jrrd)

On 2/5/09, Dena <denysuwarj...@yahoo.com> wrote:

>   Uing bieu meunang imel ti babaturan di Bandung kieu unina!
> Mangga, kanu parantos milih HADE wilujeng angkat kana jaipongan
> heuheuheu.....
> Cing kumaha tah akhirna polah para seniman Sunda mun geus kieu?
>
> Dess
>
> JAIPONG DILARANG
>
> Matdon Penyair
> Hari ini jam 15:52
> Kawan-kawan sebangsa dan setanah air…
> Akhirnya kekhawatiran yang selama ini menggelayuti warga Jawa Barat
> khususnya seniman terjadi juga, Gubernur Jawa Barat asal Partai
> [...]

Kirim email ke