Dag Cor,

Dank voor de moeite die je ervoor wilt doen.

Ik heb hier vier bestandjes klaar, met een deel van een kasboek. Ik heb er twee
in NeoOffice aangemaakt, één met wachtwoord, één zonder wachtwoord.
Vervolgens heb ik beide in LibreOffice geopend en van een nieuwe regel
voorzien. Vervolgens bewaard-als, ook weer met en zonder wachtwoord.
Wat blijkt? NeoOffice geeft bij een poging tot het openen van de LO-gewijzigde
bestanden de foutmelding bij het bestand met wachtwoord. De versie zonder
wachtwoord is, ook na wijziging in LO, in NO zonder probleem te openen. Het zit
'm dus in het wachtwoord; kennelijk doet LO daar iets mee dat voor NO een
probleem oplevert.
Waar kan ik de bestanden naar toe sturen?

Met vriendelijke groet,
Constant Willem Coolsma
constant.cool...@gmail.com