Dag Cor!

Dank voor de snelle reactie. Kennelijk dus een bekend probleem. Als ik dat had
geweten was ik überhaupt niet aan de overstap begonnen. Doordat het zowel bij
NO als bij LO om Open Document formaten zou gaan, had ik zo'n probleem niet
verwacht.
De bestandjes stuur ik dus maar niet meer.
Veel succes verder!

Met vriendelijke groet,
Constant Willem Coolsma
constant.cool...@gmail.com