Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels besloten terug te gaan naar NeoOffice,
omdat ik daarmee geen uitwisselingsproblemen had.
Daarvoor moet ik in NeoOffice wel nieuwe bestanden aanmaken en daarin de inhoud
van de LibreOffice bestanden plakken, maar dat lijkt te werken. Op die manier
gemaakte proefbestanden blijken geen problemen meer op te leveren.
Jammer van de moeite die ik had gedaan om over te stappen naar LO.
Met vriendelijke groet,
Constant Coolsma

Constant Willem Coolsma
constant.cool...@gmail.com